вторник, 4 января 2011 г.

Timberland надихає на екологічний героїзм

 

Ґрунтуючись на багатій історії природоохоронних акцій та ініціатив, серед яких посадка 1 мільйона дерев в китайській пустелі Хоркін, просування ряду перспективних еко-проектів в рамках програми «хранителі землі» (Earthkeepers) і інтернет проект «Earthkeepers movement», Timberland оголосив про наймасштабнішу і найбільш «еко-орієнтовану» на сьогодні маркетингову кампанію - «Природі потрібні герої» (Nature Needs Heroes).

Кампанія, яка на початку вересня стартувала по всьому світу, представляє колекцію Timberland's Earthkeepers, виконану з вторинних матеріалів, таких, як «зелена» гума і вторинний поліетилен (у складі кожної пари Earthkeepers boots присутні 1,5-літрові пластикові пляшки). Кампанія Nature Needs Heroes також шукає способи змусити споживачів задуматися, що вони можуть зробити для «світу за вхідними дверима», щоб по праву називатися героями.

В рамках кампанії Nature Needs Heroes була створена реклама «загублена пляшка» (Lost bottle), в якій глядачеві показують, що навіть маленькі вчинки можуть змінити багато чого, коли один героїчний крок, зроблений на захист природи (як то впіймати пластикову пляшку і викинути її в контейнер), стає незабутньою і насиченою адреналіном пригодою на відкритому повітрі. Ролик покажуть в Європі, Азії і Північній Америці під час резонансних живих спортивних трансляцій, в «прайм тайм» і у вечірній час. Друкована реклама з'явиться в Європі цієї осені.
 


Комментариев нет:

Отправить комментарий