Бурий ведмідь, Аляска, США. Автор фото - James Haskins
Добігає кінця 2010 рік, і журнал National Geographic завершив цьогорічний конкурс National Geographic Photo Contest. В рамках конкурсу фотографи з усіх куточків світу (в тому числі і з України) надсилали свої дивовижні знімки. Всього в конкурсі взяло участь більш ніж 16 000 робіт. З найкращими з них ви сьогодні і ознайомитесь.
Нагадуємо, що будь-яку із цих фотографій ви можете завантажити і використати як шпалери на робочий стіл вашого комп'ютера. Потрібно лише клікнути на світлину, яка вам сподобалась, щоб відкрити повну версію зображення. Всі фото мають роздільну здатність 1600×1200 px.
Гроза в Монтані, США. Автор фото - Sean Heavey
Ялинник. Автор фото - Mats Almlöf
Гірська ферма, Fjaerland, Норвегія. Автор фото - Robert Horn
Пні. Автор фото - Nick Ambrose
Національний парк Арки, Юта, США. Автор фото - Bret Webster
Гроза на вітровій фермі, Айова, США. Автор фото - Igor Kovalenko
Серпантин Serra da Leba, Ангола. Автор фото - Kostadin Luchansky
Збір цукрової тростини, Сан-Паулу, Бразилія. Автор фото - Leandro Cesar Frin
Кити, Антарктида. Автор фото - Marina Vernicos
Лама, Чавін-де-Уантар, Перу. Автор фото - John Palmer Gregg
Поні на тлі виверження вулкану Ейяф'ятлайокютль, Ісландія. Автор фото - Ellert Grétarsson
Соляне озеро Ларнака, Кіпр. Автор фото - George Stavrinos
Гроза, Кордова, Аргентина. Автор фото - Marcos Furer
Озеро "Capo D'acqua", Італія. Автор фото - Cyril Bays
Ґрунтуючись на багатій історії природоохоронних акцій та ініціатив, серед яких посадка 1 мільйона дерев в китайській пустелі Хоркін, просування ряду перспективних еко-проектів в рамках програми «хранителі землі» (Earthkeepers) і інтернет проект «Earthkeepers movement», Timberland оголосив про наймасштабнішу і найбільш «еко-орієнтовану» на сьогодні маркетингову кампанію - «Природі потрібні герої» (Nature Needs Heroes).
Кампанія, яка на початку вересня стартувала по всьому світу, представляє колекцію Timberland's Earthkeepers, виконану з вторинних матеріалів, таких, як «зелена» гума і вторинний поліетилен (у складі кожної пари Earthkeepers boots присутні 1,5-літрові пластикові пляшки). Кампанія Nature Needs Heroes також шукає способи змусити споживачів задуматися, що вони можуть зробити для «світу за вхідними дверима», щоб по праву називатися героями.
В рамках кампанії Nature Needs Heroes була створена реклама «загублена пляшка» (Lost bottle), в якій глядачеві показують, що навіть маленькі вчинки можуть змінити багато чого, коли один героїчний крок, зроблений на захист природи (як то впіймати пластикову пляшку і викинути її в контейнер), стає незабутньою і насиченою адреналіном пригодою на відкритому повітрі. Ролик покажуть в Європі, Азії і Північній Америці під час резонансних живих спортивних трансляцій, в «прайм тайм» і у вечірній час. Друкована реклама з'явиться в Європі цієї осені.